Elege van a repedt, fakó, elsárgult ajtókból?

Válasszon Lenteam ajtót, melyek mindig eredeti szépségükben ragyognak!

Lakásunk felújításával vagy egy új otthon megteremtésével álmaink válnak valóra, melyet rendszerint hosszú évek takarékoskodása előz meg. Nincs annál bosszantóbb, amikor rövid idő elteltével azt látjuk, hogy az újonnan beépített anyagok egyike-másika repedezik, lehullik, beázik vagy éppen elfakul. Ezt a bosszúságot szeretnénk Önnek megspórolni, amikor a Lenteam ajtókat a legszigorúbb minőségi elvek szerint készítjük. És, hogy ez ne csak egy üres állítás legyen, ezért ezt egy egyedülálló Szépséggaranciával is alátámasztjuk.

10 év szépséggarancia

Mit jelent a Lenteam® Szépséggarancia?

100% pénz visszafizetési garanciát, arra az esetre, ha 10 éven belül az alábbi szavatossági
problémák bármelyike jelentkezikaz Ön ajtóinál:

  • A fehér lakkozott ajtók felülete az évek múlásával megsárgul vagy megrepedezik;
  • A furnérozott ajtók felületén repedések vagy felhólyagosodások alakulnak ki, esetleg a furnér felülete lekopik;
  • A laminált ajtók felülete lekopik, a színe megfakul.

A fenti hibák előfordulása esetén a hibás termék vételárát visszaadjuk.

ajtó valódi lakkozott fa furnérral
ajtó természethű laminált reprodukcióval
ajtó tükörsima fehér lakkozással

A Lenteam® Szépséggarancia igénybevételének feltételei

A garancia az ÁSZF feltételei szerint az alábbi esetekben érvényesíthető az ajtókra:

  • Ha az ajtó beszerelését a Lenteam által képzett szakember, ill. szerződött kereskedő partner végzi;
  • Ha az ajtó vásárlását követően a vásárló regisztrált a garanciaprogramba;
  • Ha az ajtó beépítését követően 3 évente a Lenteam által képzett szakember elvégzi az ajtók kötelező karbantartását és ellenőrzését;
  • Ha az ajtókat a megfelelőségi igazolásában megadott beépítési körülmények között, rendeltetés szerinti használnak;

Hogyan vehetek részt az ajtó garancia programban?

A garanciaprogramban minden Lenteam ajtót vásárló részt vehet, aki a hivatalos kereskedőhálózatban vásárol és a beszerelést a szerződött kereskedő partnerrel végezteti vagy képesítéssel rendelkező szakemberre bízza.
Az ajtó beépítése után a vevő részére átadásra kerül egy Minőségi Tanúsítvány, amelyben a kereskedő igazolja a beépítés szakszerű megtörténtét. A Minőségi Tanúsítványban feltüntetésre kerülnek az ajtó vásárlás egyéb adatai is, melyek a garanciaprogramban történő regisztrációhoz szükségesek. Az adatok birtokában a Lenteam ajtók WEB oldalán elvégezheti a regisztrációt. A regisztráció után e-mailben küldjük meg Önnek az ajtaja garancia jegyét.
A Minőségi Tanúsítványban a kereskedő feltünteti Önnek az ajtók következő kötelező karbantartásának legkésőbbi időpontját, melynek letelte előtt Önnek a karbantartást el kell végeztetnie. Az ajtók karbantartásának elvégzése a Minőségi Tanúsítványban igazolásra kerül.

Igénybejelentés

A pénz visszafizetési garancia igénybevételére a vásárlás napját követő 10 éven belül van lehetőség a garanciális feltételeknek való megfelelés esetén. A garanciális igényt a Minőségi Tanúsítvány, az Ajtó Garanciajegy és a számla másolatának megküldésével, valamint az ajtó hibájának részletes leírásával lehet bejelenteni az Mantu Ajtóstúdió Kft-nél. (1139 Budapest, Röppentyű u. 73/A)

Érvényesítse szépség garanciáját itt

Az érvényesítést az alábbi adatok megadásával végezheti el.


Adatvédelmi nyilatkozat

Kérdések és válaszok a garancia programhoz

  • Mit tegyek, ha nem kaptam az ajtó beépítése után Minőségi Tanúsítványt?

    Ha nem kapott Minőségi Tanúsítványt, akkor a kereskedőtől kapott számla és a szerelésről készült átadás-átvételi jegyzőkönyv másolatának megküldésével igényelheti azt.

  • Hogyan rendelhetem meg az ajtók karbantartását?

    Az ajtók kötelező karbantartásának következő időpontját a Minőségi Tanúsítványban találja. Az ajtók karbantartását bármely hivatalos Lenteam kereskedőnél vagy a Lenteam ajtók forgalmazójánál az Mantu Ajtóstúdió Kft-nél rendelheti meg.

  • Mit tartalmaz az ajtók karbantartása?

    Az ajtók karbantartásának keretében a következő munkákat végezzük el:

    • az ajtófelület épségének ellenőrzése
    • kilincsek, zárlemezek csavarrögzítésének ellenőrzése az ajtón
    • szilózás javítása a az ajtó tokszára és a hidegburkolat között
    • lágyütköző gumik szükség szerinti igazítása az ajtó tokon
    • üvegezések rögzítésének ellenőrzése az ajtólapban
    • az ajtók szükség szerinti beállítása

    Külön térítés keretében lehetőség van a következő munkák megrendelésére:

    • ajtóütköző lefúrása
    • díszpántok beépítése az ajtólapba
    • kisebb, mechanikai behatású felületi sérülések javítása az ajtó elemen

     

  • Mi történik, ha elmulasztom az ajtó karbantartásának megrendelését?

    Az ajtó karbantartásának elvégzése a garancia feltétele. Ha elmulasztja a karbantartás elvégzését, akkor elveszíti jogát a pénz visszafizetési garanciánkra. Emiatt azonban nem kell csüggednie, mert mi biztosak vagyunk benne, hogy nem lesz oka a bosszúságra, hiszen ajtóink változatlan szépségben fognak ragyogni 10 év után is.

  • Mennyibe kerül az ajtók karbantartása?

    Az ajtók karbantartásának költsége a Mantu Ajtóstúdió Kft. ÁSZF-ben megadott díjszabás szerint történik.
    A karbantartás mindössze 40.000,- Ft +ÁFA összegbe kerül, mely 10 km-en belül tartalmazza a kiszállási költséget is. 10 km fölött 150,- Ft/km +ÁFA kiszállási költség kerül felszámításra.

  • Milyen hibákra terjed ki a garancia?



    • A garancia minden gyártási, felületkezelési eredetű hibára kiterjed, amely nem külső mechanikai vagy légállapoti okra vezethető vissza.
    • Ilyen hibák lehetnek a felületi réteg felválása a hordozórétegtől, a felület elrepedése vagy felhólyagosodása.
    • A felület elszíneződése abban az esetben, ha az a természetes öregedést jóval meghaladó mértékű, illetőleg ha azzal nem összeegyeztethető okra vezethető vissza.

     

  • Milyen hibákra nem terjed ki a garancia?

    Nem terjed ki a garancia különösen az alábbi szerelési, beépítési és működtetési hibákra, a teljesség igénye nélkül:

    • A tokszárak elszíneződése, ha az a falból vagy a hidegburkolatból beszivárgó nedvesség hatására vezethető vissza.
    • Az ajtólapok felületének elszíneződése, ha az ráfröccsenő víz (különösen felmosó víz) behatására keletkezik.
    • Az ajtólapok és tokok felületének sérülései, ha azokat külső mechanikai hatások okozták.
    • Az ajtólapok és tokok felületének repedezése, hólyagosodása, ha az a levegő páratartalmának hiányára vagy túlzott jelenlétére (min. 30%- max. 65%) vezethető vissza.

     

Ez a weboldal a Mantu Ajtóstúdió Kft. szellemi terméke. A weboldal tartalmak másolása, változatlan vagy nagymértékben azonos tartalmú szöveges és képi átvétele és felhasználása hozzájárulásunk nélkül tilos vagy díjköteles.
Adatvédelmi nyilatkozat